Դասախոսի գանձարան
Участников: 2
Страница 1 из 1
Դասախոսի գանձարան
Օգտակար նյութեր, նոր մանկավարժական մոտեցումներ, այն ամենը, ինչ անհրաժեշտ է դասախոսին։ Կարդանք և կիրառենք։
Re: Դասախոսի գանձարան
Հինգ րոպեանոց վիդեոներ դասախոսների և ուսուցիչների համար՝ https://www.matchminis.org/
Re: Դասախոսի գանձարան
Cambridge English Teacher
Այստեղ կգտնեք դասախոսի կոմպետենցիաների բավական լիարժեք ցանկ
Այստեղ կգտնեք դասախոսի կոմպետենցիաների բավական լիարժեք ցանկ
Последний раз редактировалось: Admin (Сб Июн 04, 2016 1:35 am), всего редактировалось 1 раз(а)
Գնահատման համակարգ, որը նպաստում է ուսումնառությանը
Շատ հետաքրքիր հոդված է, ափսոս անւլերեն է՝
http://www.facultyfocus.com/articles/teaching-professor-blog/using-grading-policies-to-promote-learning/?utm_campaign=How+Can+Grading+Policy+Options+Influence+Student+Learning%3F&utm_source=hs_automation&utm_medium=email&utm_content=29516441&_hsenc=p2ANqtz-81LgZlRUrVSit4Ck2JDjmhgp-JEMrsMk2MFBCpirnnP-kP2WN7yHF4GFGI2128eQYsBAEKJp5fc4xVOqp0pnPtwi0qFw&_hsmi=29516807
http://www.facultyfocus.com/articles/teaching-professor-blog/using-grading-policies-to-promote-learning/?utm_campaign=How+Can+Grading+Policy+Options+Influence+Student+Learning%3F&utm_source=hs_automation&utm_medium=email&utm_content=29516441&_hsenc=p2ANqtz-81LgZlRUrVSit4Ck2JDjmhgp-JEMrsMk2MFBCpirnnP-kP2WN7yHF4GFGI2128eQYsBAEKJp5fc4xVOqp0pnPtwi0qFw&_hsmi=29516807
Re: Դասախոսի գանձարան
Ինչպե՛ս ստեղծել դրական աշխատանքային մթնոլորտ (անգլերեն)
http://www.facultyfocus.com/articles/teaching-professor-blog/six-ways-improve-departments-teaching-climate/?utm_campaign=Faculty+Focus&utm_source=hs_email&utm_medium=email&utm_content=30107129&_hsenc=p2ANqtz-8QU4pzl3N1kwfhGACwPIiIaxGfRRTUG0FUh2kw4skOzcgdkg15xxUkuPiysexOi7FZBFIk3Y52vbGzCXIM0IwxUAbi9Q&_hsmi=30107129
http://www.facultyfocus.com/articles/teaching-professor-blog/six-ways-improve-departments-teaching-climate/?utm_campaign=Faculty+Focus&utm_source=hs_email&utm_medium=email&utm_content=30107129&_hsenc=p2ANqtz-8QU4pzl3N1kwfhGACwPIiIaxGfRRTUG0FUh2kw4skOzcgdkg15xxUkuPiysexOi7FZBFIk3Y52vbGzCXIM0IwxUAbi9Q&_hsmi=30107129
Իսկապես, լավ գաղափարը, տեղեկատվությունը, ապացույցը մնան են այն մի պտղունց աղին, որը համ է տալիս:
Admin пишет:Ինչպե՛ս ստեղծել դրական աշխատանքային մթնոլորտ (անգլերեն)
http://www.facultyfocus.com/articles/teaching-professor-blog/six-ways-improve-departments-teaching-climate/?utm_campaign=Faculty+Focus&utm_source=hs_email&utm_medium=email&utm_content=30107129&_hsenc=p2ANqtz-8QU4pzl3N1kwfhGACwPIiIaxGfRRTUG0FUh2kw4skOzcgdkg15xxUkuPiysexOi7FZBFIk3Y52vbGzCXIM0IwxUAbi9Q&_hsmi=30107129
Avagyan Gaspar- Сообщения : 3
Дата регистрации : 2016-06-02
Դասի, դասընթացի մեջ առկա է որոշակի նպատակ` այն է` ինչ պիտի տա ուսանողին այս կամ այն թեման, պարապմունքը, դասընթացը: Հետևաբար դասընթացի նկարագրում արդեն պետք է առկա լինեն հստակ ձևակերպված նպատակներ և ձեռք բերվելիք վերջնարդյունքներ,որոնք պետք է լինեն չափելի:
Admin пишет:Շատ հետաքրքիր հոդված է, ափսոս անւլերեն է՝
http://www.facultyfocus.com/articles/teaching-professor-blog/using-grading-policies-to-promote-learning/?utm_campaign=How+Can+Grading+Policy+Options+Influence+Student+Learning%3F&utm_source=hs_automation&utm_medium=email&utm_content=29516441&_hsenc=p2ANqtz-81LgZlRUrVSit4Ck2JDjmhgp-JEMrsMk2MFBCpirnnP-kP2WN7yHF4GFGI2128eQYsBAEKJp5fc4xVOqp0pnPtwi0qFw&_hsmi=29516807
Avagyan Gaspar- Сообщения : 3
Дата регистрации : 2016-06-02
Օբյեկտիվ գնահատումը իդեալական տարբերակով կարելի է համարել այնպիսի գնահատումը, երբ գնահատվում է միայն աշխատանքը, իսկ հեղինակին ճանաչում ես հետո:
Avagyan Gaspar пишет:Admin пишет:Շատ հետաքրքիր հոդված է, ափսոս անւլերեն է՝
http://www.facultyfocus.com/articles/teaching-professor-blog/using-grading-policies-to-promote-learning/?utm_campaign=How+Can+Grading+Policy+Options+Influence+Student+Learning%3F&utm_source=hs_automation&utm_medium=email&utm_content=29516441&_hsenc=p2ANqtz-81LgZlRUrVSit4Ck2JDjmhgp-JEMrsMk2MFBCpirnnP-kP2WN7yHF4GFGI2128eQYsBAEKJp5fc4xVOqp0pnPtwi0qFw&_hsmi=29516807
Avagyan Gaspar- Сообщения : 3
Дата регистрации : 2016-06-02
Страница 1 из 1
Права доступа к этому форуму:
Вы не можете отвечать на сообщения
|
|